Mindig hatalmas felhajtást szoktam csinálni, amikor vendégeket várunk, de most mintha előre éreztem volna, hogy a hatalmas szélvihar által felkevert virágpor nem tesz majd jót az allergiámnak.  Alig láttam az allergiától, így igazán hálás voltam, hogy egyszerű és gyors vendégváró menüt állítottam össze.
Luca szülinapjára tatár beefsteaket csináltunk, de gondolnom kellett arra is, hogy mit esznek azok, akik böjtölnek. Szezonja van, ezért adta magát, hogy valamit kezdjek a medvehagymával. Szempont volt, hogy pirítóssal kínálható legyen, amit a tatárhoz készítettem. Így improvizálás útján született a medvehagymás kéksajt krém. Pillanatok alatt készen van, nagyon kellemes vendégváró uzsonna kerekedett belőle, a húgom szerint annyira finom volt, hogy kárpótolta, hogy nem ehet tatár beefsteaket.
MEDVEHAGYMAS KEKSAJT.jpg
Hozzávalók:
 
- 30 dkg kék sajt
- 1 tömlős Camping sajt
- frissen őrölt bors
- egy fél csokor apróra vágott medvehagyma
 
Elkészítés:
 
  1. A kék sajtot egy villával összetöröm
  2. Hozzá keverem a Camping sajtot, borsozom és hozzáadom az apróra vágott medvehagymát
  3. Pirítóssal kínálom.

A bejegyzés trackback címe:

https://mazsakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr685864680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása