Amikor először olvastam erről a helyről, tudtam, hogy ide nekem el kell jutnom. Szerencsére, olyan barátok társaságában vitt erre az utam, akik hasonlóképpen rajonganak a jó kávéért.
DSC_2399.JPG
 
Aki ide betér, az ide jön és tudja, hogy mire számíthat. A város szélén már a Tesco-n is túl található a A Kávé Háza, ahol olyan kávé élményben volt részünk, amiről még sokáig fogunk álmodozni. A betérő emberek egyértelműen törzsvendégként mozogtak a kávézóban és barátként üdvözölték őket.
 
Nem egyszerű megtalálni a helyet, elsőre mi is elsuhantunk mellette, de a végén sikerült becserkészni. A bogotai világ bajnokságon is viselt kemény kalap ott díszeleg a polc tetején, melyet csak Lucky Cap-ként emlegetnek, mert meghozta a szerencsét és Tóth Sándor meg is nyerte a VB-t. Három éven át ez a kávézó nyerte az Év Kávézója címet (2011,2012,2013).
 
DSC_2406.JPG
A kávénk mellé megkóstoltuk a gyümölcsös sajttortát és a citromos görög sütit. Sajttortából ettem már sokkal jobban főleg a torta alapja volt nagyon elázott, de a citromos görög süti igazán üdítően hatott. Az édességek napi szintem változnak, de találhatunk sós harapnivalót, mint például tepertőkrémet.
 
Nagyon tetszett a  rengeteg féle kávé főző kézi készülék. Sokat elsőre nem is néztem kávé főzőnek. A falon és a polcokon található díjak mind mind bizonyítékok, hogy itt nagyon is értik a dolgokat.
DSC_2402.JPG
 
Az autónk felé sétálva már arról beszélgettünk, hogy hazafelé is erre kéne kanyarodni, hogy ezt az élményt még egyszer átélhessük.
 
 DSC_2408.JPG
 
Cím:
A Kávé Háza
Szekszárd, Csatári utca 16/A

A bejegyzés trackback címe:

https://mazsakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr476404619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása