A hétvégén szülinapi ajándék keresésben voltam a kék sárga áruházba, amikor belebotlottam ebbe a nagyon jópofa fagylalt készítő kis műanyag tégelybe. Nagyon régen volt nekünk ilyen, de valahol elkallódott. Igaz, amikor megvettem, épp megfagyni készültem olyan idő volt, de optimistán álltam a kérdéshez, lesz még jó idő, így vettem belőle két szettet. Egy szettben 6 db van, így összesen 12 darab fagyit tudok készíteni. Jöhet a jó idő, meg a szülinapi zsúrok fel vagyok készülve rá. Eper szezonban nem is lehetne más a debütáló fagylalt, mint egy üdítő tele gyümölcsös eper fagyi.
Egy szett ára 495Ft, amit én nem tartottam soknak, szerintem nagyon hamar meg fog térülni az ára, mert sok fagyit fogunk ezzel csinálni ezen a nyáron. Házi fagyikat, sok-sok gyümölccsel.

 

 
Hozzávalók:
-          30 dkg tisztított alaposan megmosott és lecsepegtetett eper
-          20 dkg görög joghurt
-          20 dkg bolti tejbe rizs (Müller/Milfina stb.)
-          2 ek porcukor
-          fél citrom leve
 
Eszközök:
-          botmixer vagy turmix
-          fagyi készítő kis edények
 
  1. Az epret egy magas falu edénybe teszem és a botmixerrel összeturmixolom, majd hozzáadom a porcukrot a citrom levét és a joghurtot és ezzel is összeturmixolom.
  2. Majd hozzáadom a tejberizst, de ezzel már csak egyet keverek a botmixszerrel, hogy az rizsszemeket ne nyomjam szét.
  3. A tartóba helyezett kis edényeket megtöltőm 3-4mm maradjon a tetején üresen, mert különben kifolyik. Belehelyezem a pálcikat és mehet be a mélyhűtőbe.

 Fotó: ikea.com

A bejegyzés trackback címe:

https://mazsakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr302911142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása