A neten bogarászva próbáltam inspirálódni, hogy milyen is legyen az adventi koszorúnk. Valami teljesen mást szerettem volna, mint amilyeneket eddig készítettünk. Amikor a kellékek után keresgéltem, a virágboltos és a családom is eléggé ferde szemmel nézett rám, a kínai boltosról nem is beszélve. Ebből adventi koszorút, hangozott a kérdés. Az igazat megvallva tényleg elég furcsán nézett ki az alapanyag lista, szalma koszorú, gyerek sál, gyertya és rénszarvas. Az eredmény szerintem nagyon jópofa lett, igazán elégedett vagyok az eredménnyel. Nagyon nem szokványos, de igazán jó hangulatú.

 

 

 

Hozzávalók:

 

  • 1 db szalma koszorú
  • 1 db vastag kötött sál, egy gyerek sál megteszi a felnőtt túl nagy lenne (éljenek a turkálók és a kínai boltok), de egy kis kötés tudománnyal házilag is elkészíthető)
  • 4 db gyertya
  • 1 db rénszarvas, őz, jávorszarvas figura (virágbolt, játékbolt) – az én szarvasom egy karácsonyfadísz, melynek leszedtem az akasztóját
  • 4 db tüskés gyertya talp vagy drót
  • némi szalag

 

 

Eszközök:

  • drót
  • ragasztó pisztoly
  • csípő fogó

 

Elkészítés:

  1. A gyertyák helyét kijelölöm a koszorún. Mindegyik gyertyába beleszúrok egy-egy tüskés gyertya tartó talpat, ha ilyened nincsen akkor is van megoldás, ilyenkor levágok 16 db kb.4-5 cm hosszú drótot. A drótot megfogom egy fogóval és gyertya lángba tartom, hogy jól átmelegedjen, majd beletolom a gyertya aljába. Mindegyik gyertyába 4 darabot helyezek, egymástól kb. 1-1,5cm távolságra.
  2. A sálat méretre vágom és körbe tekerem a koszorún. Nem kellett rögzíteni, mert a kötött anyag, nagyon jól beleakaszkodott a szalmába.
  3. A tüskésített vagy drótos gyertyákat beleszúrom a koszorúba.
  4. A szarvast ráragasztom a koszorúra és egy kis szalagot lazán rádobtam a koszorúra.

 

Kellemes adventet!

 

www.mazsakonyhája.blog.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://mazsakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr643414864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása