Az óvodai ünneplés után, természetesen itthon is megünnepeltük a nagyfiú szülinapját. Nagyon összecsúsztak a teendők és egyszerűen nem jutott arra idő, hogy valami igazán különlegeset és egyedit alkossak. Rossz érzés volt, de aztán sikerült klasszul megoldani a helyzetet és az ünnepelt nagyon boldog volt.

A tortát bevontam, fehér fondanttal, készítettem rá fekete marcipánból és fehér fondantból egy autóutat, majd erre kerültek rá a matchbox traktorok és az útjelző táblák. Pillanatok alatt megvoltam vele és igazán nagy sikert aratott.

DSC_1350.JPG

A traktorokat a Müllerben vettem és nem normál matchboxok, hanem kulcstartó verziók, tehát egészen kicsik. A jelzőtáblákat a gyerekszobából csentem el és jó alaposan elmostam őket.

Gyors és frappáns megoldása volt ez az egyedi torta dekorációnak. 

DSC_1362.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://mazsakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr455439963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása