Cake pop, vagyis süti nyalóka vagy, ahogy a fiam hívja bolygó süti őrület van kialakulóban. Egyre több blogon, újságban olvashatja az ember a különböző verziókat és praktikákat. Mindenki elkészíti a maga verzióját, csak kapkodom a fejemet. Nekem is tetszik és nálunk is nagy sikere van, de egyszerűen nem mindig van időm arra, hogy az eredeti verziót elkészítsem.

KEKSZ POP (1).JPG

Ez a verzió pofon egyszerű talán már pofátlanul egyszerű, de az egyszerűségében van a nagyszerűsége. Nem kell mindig a világot megváltani.

Most nagyon nagyon összeszaladtak a feladatok, így aztán kellett egy gyors mentő ötlet, hogy valami frappánsat alkossak. SIKERÜLT! Igazi szülinapi nyalánkság kerekedett ki belőle, boldog szülinapot kicsi nagy lányom! :)

Mindenki tudja, hogy a pilóta kekszet szétszedve és a krémet lenyalogatva menő enni, főleg, amióta egész reklám kampányt szenteltek neki. Hát én nem szeretem, így enni. Így teljesen más az ízhatás szerintem, de ízlések és pofonok. Én most ezt a krémmel összeragasztott kekszet, egy kis csoki bevonattal még jobban egymáshoz tapasztottam és nagyszerűen működik. Jó kis keksz nyalóka kerekedett ki belőle. 

KEKSZ POP (2).JPG

 

Hozzávalók (20 db):

 

  • 1 doboz OREO keksz vagy más olyan dupla keksz, amit krém tart össze pl. Pilóta keksszel is működik szerintem
  • 2 tábla legalább 70%-os fekete csoki
  • szóró cukor

 

  • kávé keverő pálcika – lapos spatula szerű fa pálcika, de hengeres pálcával is működik 

 

Elkészítés: 

  1. A lábosba vizet teszek és forralni kezdem.
  2. A csokit felkockázom és egy fém tálba teszem, ami passzol a lábosra. Fontos a tál ne érjem bele a vízbe, kevergetve felolvasztom a csokit.
  3. A kekszekbe a krém részbe beleszúrom a pálcikákat.
  4. A csokinak nem szabad nagyon melegnek lennie, mert akkor nagyon lassan dermed meg kekszen. A pálcát tartva, egy kanál segítségével bevonom a csokival, és díszítem a szóró cukorral, majd a tartóba (nálam egy téglalapnyi hungarocell volt) szúrom, amíg megdermed.
  5. Én egy alaposan elmosott rózsaszín kaspóba aljába tettem egy műanyag poharat, mert nem volt elég nagy szemcséjű só, ezzel térfogatot spórolta, majd ezt feltöltöttem a nagy szemű sóval és ebbe tűztem a keksz nyalókákat.

 

Eszköz igény:

  • nagyobb lábos, egy rápasszoló tál
  • kanál
  • hungarocell vagy szigetelő anyag, amibe a kész keksz popkat szúrjuk

Tálaláshoz:

  • cserép vagy egyéb edény, amibe a Keksz popokat beleszúrjuk
  • rizs vagy nagy kristályos só amibe beletűzöm a nyalókákat, de egy sima pohár is lehet, aminek elég vastag az alja, hogy ne boruljon fel

Elkészítési idő: kb.: 1óra 

Ha tetszik szeressetek a facebookon is, Mazsa Konyhája 

A bejegyzés trackback címe:

https://mazsakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr325166444

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.03.26. 11:13:01

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása