Szeretem az igazán egyszerű ötleteket, amikhez nem kellenek hosszú és bonyolult előkészületek hanem pik-pak el lehet készíteni és rögtön használatba is lehet őket venni. Csináltunk a múlt héten pecsétet krumpliból, ami nagyon jól működött. Félreértés ne essék nem úgy gondolom, hogy feltaláltam a krumpli nyomdát én azt szeretem ebben süti formázóval készült krumpli nyomda ötletben, hogy kézügyesség nélkül lehet olyan formákat kialakítani, melyeket időigényes lenne kézzel megfaragni. Most meg szíves pecsétet készítettünk WC papír gurigából. Tudom nem túl romantikus, de annyira egyszerű és pillanatok alatt elkészül. Úgy jött az ötlet, hogy ahogy az újrahasznosításra szánt papírok közé be akartam dobni a gurigát, félbenyomtam a tenyeremmel, majd elkezdtem vele játszani és egyszercsak egy szív forma alakult ki a kezem között. Fogtam egy ragasztó szalagot és fixáltam, hogy megtartsa a szív formát.
Már csak egy festék párnára és némi papírra volt szükség és készülhetett a nyomdázás.
sziv WC PAPIR DSC_08461.JPG
Elkészítés:
1. A papír hengert félbehajtom.
2. Majd az egyik hajtásnál befele nyomom a hengert, ez lesz a fent befelé ívelő sarka, a másik hajtási él meg a szív alját adja.
3. Ragasztó szalaggal rögzítem és készen is van.
sziv WC PAPIR DSC_08464.JPG
Hozzávalók:
- papír henger
- ragasztó szalag
- pecsét párna vagy tempera egy lapos felületre kinyomva 

A bejegyzés trackback címe:

https://mazsakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr45086006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása