A családi vödrös tejfölös dobozból készítettünk már játékot, ami nagy siker és igen kedvelt játék a gyerkőcök között. Most Lucus kapott a tejfölös dobozból egy pillanatok alatt elkészíthető játékot. Magam is meglepődtem, hogy milyen kitartóan eljátszik vele és tényleg napról napra ügyesedik a keze. A lelkesedés hetek óta nem múlik. Nagyon helyes, mert minden alkalommal, amikor a szívószál eltűnik a dobozban megtapsolja magát.
 
FORMA BERAKO 3.JPG
Hozzávalók:
 
- egy családi dobozos tejföl tetejével együtt (de lehet egy fagyis doboz vagy bármilyen más doboz, akár karton doboz is)
- 5 darab szívószál vastagabb fajta
- kis műanyag tál
 
Eszközök:
- olló
 
Elkészítés:
  1.  Olló segítségével három lyukat fúrtam a tejfölős doboz tetejére, majd visszahelyeztem a doboz tetejére.  Fontos ne maradjon sorjás a lyuk széle, nehogy megsértse a gyerkőc kezét.
  2. A szívószálat négy részre vágtam és egy kis tálba tettem őket és kezdődhetett a játék.
 
Feladat: A szívószál darabokat a lyukon keresztül a tejfölös dobozba kellett behelyezni/eltüntetni. 
FORMA BERAKO.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://mazsakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr555864705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása