Valóban a köbön. A nagy barátnői ötösből szó szoros értelemben három barátnénak is most volt a szülinapja a negyedik külföldön, így maradtam én az egyetlen ünnepeletlen és vendégségbe hívtam őket. Nagyon izgatottan vártam a vacsorát. hogy mit készítsek neki, mivel lepjem meg őket. Nem egyszerű a feladat, mert olyan kritériumoknak kellett megfelelni, hogy legyen cukor mentes és glutén mentes a vacsora.
Lassan haladtam az ötleteléssel, de a végére összeállt a kép. A vacsora különlegessége az volt, hogy minden egyes fogásban volt valami olyan alapanyag, amit mi a saját kis “birtokunkon” termeltünk meg.
Menü:
Zsenge zöldborsóleves répa szívekkel
DSC_0212.JPG
Ez a kép nem a vacsin készült, mert akkor egyszerűen nem fotóztam csak dumcsiztunk és dumcsiztunk.
És a szívek elkészítésének menete: 
157414949447661474_eBUkERqV_c.jpg
Forrás: www.pinterest.com
Tanyasi csirke tejszínes spenótos vadrizzsel és serrano sonkába csavart sütőtök
Fekete csokis sütőtök pite (hát erről nem készült fénykép, az üres tálat meg nem akartam lefotózni. Nagyon bizalmatlanul állt hozzá a csapat, de aztán olyan hatalmas volt a lekesedés, hogy pikk pakk eltűnt. )
Egy egyszerű zöldborsó levest nagyon egyszerűen nagyon egyedivé lehet tenni, ezzel az apró trükkel, hogy a répákat formára vágjuk. Nem egy nagy ördöngösség és így elmondhatjuk, hogy szívünket is belefőztük az ételbe.
Nagyon kellemesen telt az este, finomakat ettünk.
A legnagyobb elismerés az volt, hogy egy dolgot bánnak a ma estével kapcsolatban, hogy ennyire egyszerre születtek, mert ha jobban elszórva lenne a szülinapjuk, akkor évente háromszor jöhetnének hozzám vacsira. 
BOLDOG SZÜLINAPOT B&K&B!!!! Jövőre veletek ugyanitt! 
Forrás: www.pinterest.com

A bejegyzés trackback címe:

https://mazsakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr765048508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása