Mazsom 2014.12.28. 17:29

Babaház, nyusziház

Vannak furcsa dolgaim. A családom szerint ez is közéjük tartozik. 6 évvel ezelőtt anyuéktól hazafelé jövet, vasárnap este, zárás előtt beestem a párkányi Lidl-be. hogy vegyek egy adag BRYNZÁT. A fél éves fiam a kocsiban szundikált a férjem a rádiót hallgatta. A fél kiló brynza mellé még sikerült vennem egy komplett babaház bútorzatát. Nem tudtam ott hagyni, egy szobára való bútor 1 EURO volt. Csodásan kivitelezett bútorok. Akkor még szó sem volt arról, hogy Zsombinak lesz tesója, azt meg aztán főleg nem tudhattuk, hogyha lesz is, akkor leány lesz-e. Nekem ez kell, határozottsággal pakoltam tele a kosarat a leértékelt készlettel. Azóta egy pár szobára valóval megörvendeztettük az unokatesókat, de egy jó pár doboznyit, hat éve pakolászok egyik helyről a másikra a tetőtérben. Lucus még csak 2 és fél éves, rengeteget filóztam, hogy nem túl kicsi-e még a babaházhoz. Rengeteget keresgéltem a neten, hogy mi lenne az ideális és hozzánk illő babaház. Meg azon is sokat töprengtem, hogy 2 és fél évesen értékeli-e majd ezt az ajándékot. Be kell valljam, hatalmas az öröm és minden várakozást felülmúl az a szenvedély, ahogy játszik a “babákkal”. Na jó nem babákkal, mert nem babák laknak ebben a házban, hanem nyuszik. A ház már készen volt, a szobákat kitapétáztam éjszakánként. A bútorokat elhelyeztem, de még nem voltak lakói a háznak. Ez kicsit aggasztott. Irodaszerért mentem a METRO-ba, amikor örömmel láttam, hogy 40%-os akció van minden gyerek játékra. Körbesétáltam és megláttam a hatalmas plüss állatok közé becsúszott egyetlen doboz Sylvanian families nyuszi családot. Sietősre vettem a bevásárlást, siettem haza, hogy belepróbálja a nyuszikat a házba. Láss csodát, mindenki passzolt a házba.
dsc_7191.JPG
A bútorok:
img_0270_1.jpg
A nyuszi család:
img_0271.jpg
A ház alapját egy neten talált kartonból készült babaház adta. ezt vettük mintának és a már meglevő bútorok méretéhez igazítottuk. www.pinterest.com
 
 img_0189_1.jpg
 
Itt még lapra szerelve.
1531561_1514059132214461_3374448181349591885_n.jpg
Szokás szerint Noé a MESTER volt segítségemre, hogy a falakat megmunkálja.
 
 1487388_1514059625547745_8537113498226522838_n.jpg
 
A tapétákat a netről töltögettem le és húgom nyomtatta ki. A belső terek lemérése után a poszter nyomtatás funkció nagy segítségünkre volt abban, hogy könnyű legyen illeszteni a tapétákat.
 
Itt számos burkolat közül tudsz választani, de a pinterest is jó forrás lehet.
http://www.cgtextures.com/
 
A tapéták méretre szabásához, kellett egy pengés kés és egy önzáródó vágólap, a ragasztásához 3M spray ragasztót használtam.
img_0317_1.jpg
 
 
Az ablakok kivágását úgy oldottam meg, hogy a méretre vágott tapéta darabot, betámasztottam a szobába egy karton dobozzal a falhoz szorítottam és kívülről körberajzoltam.
 
 img_0319_1.jpg
Az ablakok és az ajtók kívülről dekortapasz keretet kaptak.
dsc_7188.JPG
  
Remélem sokáig örömét leli benne Luca! Egy dolog furcsa érzés benne, hogy nem mondhatom el neki, hogy én csináltam neki és mekkora szeretettel tettem ezt, hiszen az angyaloktól kapta. Így is mosolyog a szívem, amikor látom játszani a babaházzal. 

A bejegyzés trackback címe:

https://mazsakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr997016937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása