DSC_3704.JPG 

 Telik az idő, múlik az idő, minden változik körülöttem, egy dolog állandó a kicsi fiam szeretet a mezőgazdasási gépek iránt. Körülbelül két héttel ezelőtt elkezdtük Zsombival a szülinapi ráhangolódást, mit és hogyan szeretne a szülinapjára. Majd eljutottunk a torta kérdéshez. Így utólag nem is értem miért lepődtem meg, hogy a fiam nem egy egyszerű csoki tortát szeretett volna, hanem így válaszolt. Anya és egy John Deere kukorica kombájnos csoki tortát szeretnék. AJAJ! Aki kérdez az választ is kap. És milyen egy anya, megpróbálja megvalósítani a gyermeke vágyát. Izgultam nagyon, hogy miként tudok majd megbirkózni a feladattal, nem is mertem az utolsó estére hagyni a formázást. Jó móka volt élveztem nagyon. Most már csak azon gondolkozom mi jöhet még a 5. szülinapra, ahogy a fiamat ismerem tartogat még számomra kihívásokat!

NAGYON BOLDOG SZÜLINAPOT ÉDES FIAM!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mazsakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr594598457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása