Annyira édes tipródáson van túl az én kicsi fiam. Soha nem gondoltam volna, hogy ennyire nehéz feladat elé állítja a szülinapja. Mi is volt a dilemma tárgya? Amikor feltettem neki a kérdést, hogy milyen tortát szeretne, nem tudott elsőre választ adni. Hosszú napok beszélgetése után sikerült megfejtenem, hogy miért. Sok-sok lányt hívott meg a szülinapi bulijába és félt attól, hogy egy traktoros torta nem tetszene a lányoknak. Hosszú órákon át beszélgettünk, amíg eljutottunk oda, hogy a Mickey- Minnie egeres szülinapi jó lesz. Ahogy ő fogalmazott, azért lesz jó anya, mert ugye a Mickey-hez tartozik egy Minnie is és így ez nagyon jó lesz.:)

 

Boldog szülinapot Kicsi Fiam! 

 

Ime a torta, nagyon csokis brownie piskótából, melyet citromos mascarpone krémmel töltöttem meg.

 

BROWNIE MUFFIN és BROWNIE TORTA:

DSC_0732_1.JPG

http://mazsakonyhaja.blog.hu/2011/02/14/nagyon_nagyon_csokis_brownie_torta_kicsit_szivecskesen

 

Ebből az adagból 24 db muffin lesz

A brownie tortát dupla mennyiségből készítettem és 90 percig sütöttem 160 fokon alsó felső sütés. (TŰPRÓBA) És most nem készítettem rá csokis bevonót, hanem 500 gramm mascarponét kevertem ki egy kevés porcukorral és egy egész citrom héjával és egy fél citrom levével és azzal kentem meg a tortát és marcipánnal borítottam.

 DSC_0731_1.JPG

SAJTOS MICKEY EGEREK

Itt csak a forma különbözött, mert nem rudakat csináltam, hanem Mickey egér fejeket.

http://mazsakonyhaja.blog.hu/2011/01/11/legsajtosabb_sajtos_rud

 

MICKEY EGERES DIÓS LINZER:

Hozzávalók:

-          45 dkg liszt

-          25 dkg dió

-           25 dkg vaj

-          25 dkg cukor

-           2 tojás

-          1 cs. vaníliás cukor

-           1 teáskanál sütőpor

DSC_0716.JPG

Elkészítés:

  1. Gyors mozdulatokkal összegyúrom a hozzávalókat és a hűtőbe pihentetem.
  2. Mindig csak annyi tésztát veszek elő, amivel éppen dolgozom.
  3. Fél cm vastagra kinyújtom és formázom, majd egy sütőpapírral kibélelt tepsire teszem és 160 fokos (alsó felső) sütőben megsütöm.
  4. A kihűlt formákat Nutellával ragasztom össze. És egy jól zárható dobozban pihentetem, két három nap múlva lesz az igazi.

Készítettünk még Mickey és Minnie kellékeket, melyekkel a gyerkőcök tudtak játszani. Féltem, hogy kicsik lesznek még ezekhez a kellékekhez, az elején hozzá sem nyúltak, de a  buli vége felé belendültek és jót játszottak vele. Ment a fotózkodás, pózolás.

DSC_0747.JPG

A Mickey formákat a vaterán szereztem be.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mazsakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr765353228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása