Kislány koromban nagyon sokszor készítettem magamnak gyűrűt, karkötőt, koszorút a patak parton növő szomorúfűz ágaiból. A nagymamám tanított meg rá, hogyan kell a fűzfát megfonva pillanatok alatt királylány ékszereket varázsolni. Ezt a tudást használtam fel most, hogy egy két perc alatt elkészíthető ajtó koszorút készítsek, egyetlen karácsonyi dísz árából.

 
 
Hozzávalók:
-          kb. 6 db 1 méter hosszú borostyán ág
-          1 db dísz, ami lehet bármilyen karácsonyi hangulatú disz, de készítettem én ezt a koszorút már egy mézeskalács szív középpel is
 
1.      A borostyán ágat kör alakra hajlítjuk és az egyik kezünkkel összefogjuk. A következő ágat a passzításhoz fektetjük és elkezdjük a második ág végét szépen körbetekerni az első kör mentén. Kintről a kör közepébe, majd át az első ág mögött és újra a kör közepébe. Így körbe tekerjük az első ágat a másodikkal
2.      Ugyanígy járunk el a fennmaradt ágakkal is, törekszünk arra, hogy egyenletes vastagságú legyen. Az ágak elejét és végét a fonások közé szoktam bújtatni, hogy ne álljanak el. Ha nagyon rakoncátlanok lennének, akkor apró drótokkal rögzítem, vigyázva arra, hogy a levelek ne sértsem meg, majd a drótokat elrejtem a levelek alá.
3.      A díszt fent rögzítem és a borostyán koszorú közepébe lógatom és már készen is van.
 
 
Eszköz igény:
-          szükség esetén 4-5 db 6-7 cm-es drót darab
 
 
Elkészítési idő: 5 perc

A bejegyzés trackback címe:

https://mazsakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr692488395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása