Nagyon sokat törtem a fejemet, hogy mivel lepjem meg idén a férjemet karácsonyra, ha mód, idő és ötlet van, akkor nagyon szeretek valami igazán személyes és személyre szabott ajándékkal kedveskedni. Ezúttal a lassan, de biztosan alakuló hálószobánkba alkottam két éjjeli szekrényt és két olvasó lámpát.

A két art decos éjjeliszekrénynek nagyon érdekes sorsa van, a férjem találta őket egy Soroksári lomtalanításon legalább két éve. Azt mesélte, hogy amíg él el nem felejti az úrnak a fejét, aki kitette az utcára a két éjjeli szekrényt. Zsolti éppen akkor hajtott arra, amikor a két éjjeliszekrényt az úriember útjára engedte az utcán és nagy mogorván kidobta a járda szélére. Ő már tovább is hajtott, amikor hirtelen vezérelve megállt visszatolatott, kiszállt az autóból betette őket a csomag tartóba, majd mint aki jól végezte dolgát visszaszállt a kocsiba és elhajtott. A tükörből még látta, amint a régi tulajdonos nagy csodálkozó szemekkel néz utána. Neki szerelem volt első látásra, az úriembernek meg a megrökönyödések napja. Ez a rom kell valakinek, most értéket dobtam ki arckifejezés letörölhetetlen volt az úriember arcáról.

Kerülgettük, nézegettük a család elég furcsán nézett rám, hogy mit fogok ebből a romhalmazból alkotni. Én tudtam, hogy a szoba éke lesz ez a két kis szekrény, jó időbe telt amíg Zsimbi alvás idejében igencsak sok részletben lecsiszoltam a szekrényt. Majd jött a tervezés, hogy miként is öltözzön új ruhába. Szerettem volna, ha passzolna az ajándékba kapott francia ágyunkhoz és nem az eredeti színéhez idomulva klasszikus barna színre festettük volna. Így aztán egy enyhén tört fehér színbe öltözött és egy antikolt kárpitos szegekkel kiverve kapta meg végső formáját. Összesen a két szekrénybe 1100db kárpítos szeg került bele. Soha nem gondoltam volna, hogy ennyi szeget eszik meg. Az eredménnyel nagyon elégedett vagyok és köszönöm a segítséget Noénak és Tracanak. Igazán elégedett vagyok a végeredménnyel. És örülök, hogy új életre kelhetett ez a két kis szekrény.

 

Ehhez az éjjeliszekrényhez nem passzolt a régi lámpánk, így neki láttam egy ehhez a szetthez passzoló olvasó lámpa tervezéshez. Egy jó kis IKEA hack kerekedett belőle. 

 

A szegecselős ötletet a Kicsiház blogon láttam először. www.kicsihaz.blogspot.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://mazsakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr593531648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása