Amióta megvettem a tészta gépet azóta töröm a fejemet, hogy miért hívnak egy tészta gépet WELLNESSNEK. De a hétvégén kipróbáltam és már egyértelmű. Olyan régen készítette gyúrt tésztát házilag, hogy el is felejtettem, hogy mennyire kemény meló, de a végeredmény magáért beszél. A legjobb tészta a friss házi tészta. Kaptunk egy adag friss mangoldot és ennek a kedvéért nekiveselkedtem a házi tészta készítésnek. A tészta készítéshez nincs is másra szükség csak jó minőségű lisztre és tojásra . Mire áttekertem az egész tésztát elgondolkoztam azon, hogy a KONDI GÉP jobb elnevezés lenne egy ilyen tészta gépre. De nem ez volt az első és utolsó találkozásom a formákat is tudó tészta géppel.

 

 

 

Hozzávalók:

-          450 gramm sima liszt

-          4 tojás (szoba hőmérsékletű)

 

  1. A tojásokat villával felverem és hozzáadom a lisztet, majd egynemű tésztává gyúrom.
  2. Kisebb darabokra vágom és áttekerem a tésztagépen.
  3. Konyharuhára szedem őket és egy órát pihentetem és csak utána főzőm ki.
  4. Nagyon bő sós vízben.

 

 

Eszköz igény:

-          tészta gép

-          konyha ruha 

A bejegyzés trackback címe:

https://mazsakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr52995141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fehérnyúl · http://feher-nyul.blogspot.com/ 2011.06.19. 10:18:19

Úgy látszik hétvégén mindenkit a tésztakészítés foglalkoztatott. Én csak írtam róla, meg elmélkedtem, de ami késik, az nem múlik. :):):)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása