Bemutattam már egy mézeskalácsból készült húsvéti dekorációt, mellyel a barkafát vagy egyéb ágakat lehet feldíszíteni. Készítettem egy  másik tavaszi mézeskalács dekort is, melyhez szintén mézeskalácsokat használtam fel, meg egy kis színes szalagot és egy ragasztó pisztolyt. Percek alatt megvan és olyan jól mutat.

 
Hozzávalók:
Mézes receptet itt találod.
 
1.       A ragasztó pisztolyt felmelegítem.
2.       A szalagot kiterítem egy újságpapírra és elhelyezem, rajta a mézeseket.
3.       A mézesek hátoldalát beragasztózom és a szalagra helyezem.
4.       Hagyom a ragasztót kihűlni és máris készen van az ajtó dísz.
 
 
Eszköz igény:
-          mézes figurák húsvéti szellemben (nyúl, répa, tojás, birka, lepke)
-          szalag (4-5-6cm széles), ízlés és a mézeskalácsok méretének megfelelően.
-          ragasztó pisztoly
 
 
Elkészítési idő:  10 perc
 
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://mazsakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr802746587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása