Nagyon el vagyok maradva a palántázással, már bőven pár centiseknek kéne lenniük a kis palántáknak én meg csak most bírtam hozzáfogni az ültetéshez. Szerencsére palánta földet vettem már, de jött a kérdés, mibe ültessünk.

Elő a recyclinges zsákot és kutakodás a tetra packos dobozok után. A z egyik oldalukat kivágtam és alaposan kimostam őket, az alsó részüket kilyuggattam és mehetett is bele, a föld, majd rá a magok és megint föld. A magokat és a palántákat permetezve szoktam locsolni, mert így nem mosom ki a magokat a helyükről, és a kicsi palántákat sem döngölöm bele a földbe egy loccsintásnyi vízzel. És milyen jó elfoglaltság egy apró kezű gyerkőcnek.

Ha ez megvan, akkor egy tálcára teszem a dobozokat és belehúzom egy kukás zacskókba, ez szolgál üvegházként. Ezzel felgyorsíthatjuk a magok kikelését, de amint kikeltek, akkor le kell szedni a zacskót.

Ne felejtsd el ráírni a dobozra, hogy mi is van benne, mert az úgyis emlékszem nem működik tapasztalatból tudom.

 PALÁNTA.JPG

Hozzávalók:

  • tetra packos dobozok tejes, gyümölcs leves
  • palánta föld
  • alkoholos filc
  • tálca
  • mag
  • permetező – a vasaló mellől szereztem 

A bejegyzés trackback címe:

https://mazsakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr385187382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása