Nálunk újra divatba jött, hogy karácsonykor képeslapot küldünk a családnak, barátoknak. Ebben a felgyorsul email-mobil világban olyan jó érzés, hogy a postaládában nem csak számlák és reklám újságok várnak, hanem karácsonyi üdvözlőlapok. Minden évben saját kézzel készítem el az összes darabot, azért az évek múlásával vannak dolgok amiket gépesítettem, de a képeslapot minden évben kézzel készítem el. Jót tesz a szöszmötölés, megnyugtatja az embert és kikapcsolja. Van, hogy hosszabb „év értékelőt „ írok, de van úgy, hogy csak rövidebb üdvözletet, ez idő és kedv függő. Csak ajánlani tudom mindenkinek, hogy vágjon bele a képeslap írásba, érdekes, hogy milyen klassz visszajelzéseket kap az ember.

A képeslapok vándorlása egy pár évig csak egy irányú volt, tőlünk mentek, de felénk csak ritkán jöttek, aztán ahogy múltak az évek úgy érkezett egyre több lap hozzánk is. Szerettem volna méltó helyet találni a képeslapoknak. A kályhán nagyon felforrósodtak a lapok és balesetveszélyes volt. Aztán jött az ötlet, hogy kerüljenek a falra. Egy csomag fa csipesz és egy kevés gyurma ragasztó kell hozzá és máris mehettek egymás után a képeslapok a falra.

 

 

Amivel kellőképpen le tudod egyszerűsíteni a folyamatot és az élmény lesz a képeslap készítés.

  • A címlistát excelben vezetem, egyszer kell elkészíteni és csak frissíteni kell
  • Gépről tudom nyomtatni a borítékokat, pár perc alatt megvan
  • A képeslapok kartonját nem én vágom méretre, hanem olyan helyen veszem, ahol méretre is vágják. Én a Panton boltban szoktam venni. Itt sokkal olcsóbban jutok hozz a különböző kreatív papírokhoz. (A Vihar utcai boltba járok, ott van vágó gép) 

A bejegyzés trackback címe:

https://mazsakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr433531205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
süti beállítások módosítása